>
>
>
Αγαπητέ Μπέρτραντ Ράσσελ
Μπέρτραντ Ράσσελ
Αγαπητέ Μπέρτραντ Ράσσελ...
(επιλογή από την αλληλογραφία του)
Μετάφραση: Σπύρου Βυζαντινού
Αν ο Μπέρτραντ Ράσσελ δεν είχε γράψει άλλα έργα, αυτό και μόνο το βιβλίο θα ήταν αρκετό για να διαιωνίσει το όνομά του. Είναι μια “καθαρή απόλαυση”, όπως το χαρακτήρισαν οι ξένοι κριτικοί, ένα βιβλίο που βάζει στη διάθεση των
επιστολογράφων όλόκληρη την απέραντη πνευματική του δύναμη και πείρα. Αυτός ο περιεκτικός τόμος, ανταμείβει εκέινους που θέλουν να μάθουν περισσότερα για τον Ράσσελ, ή, ουσιαστικά, εκείνους που επιθυμούν να διαβάσουν τα έργα του, να πάρουν μια πρόγευση από το χιούμορ, τη σοφία, την κατανόηση και θέρμη με τα οποία ο μεγάλος αυτός στοχαστής υπηρετεί την ειρήνη, μάχεται τη υποκρισία, προάγει την αυτογνωσία και, εν τέλει, διασώζει την πιο πολύτιμη ανθρώπινη ιδιότητα: τον αυτοσεβασμό μέσα από τη γνώση.
Σελίδες: 312
Σχήμα βιβλίου: 14χ21
ISBN: 960-253-114-2
Τιμή: 18 ευρώ (+φπα) χαρτόδετο / 22 ευρώ (+φπα) σκληρόδετο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Ζαν-Πωλ Σαρτρ
Έχουμε δίκιο
να επαναστατούμε
Μπέρτραντ Ράσσελ
Η κατάκτηση της ευτυχίας
(Βραβείο Νόμπελ)
Νεοκλής Σαρρής
Οσμανική
πραγματικότητα
(τόμοι 2)
Σ.Ρ. Μιλς
Η αριστοκρατία της εξουσίας
Alain Finkielkraut
H σοφία
της αγάπης
Τρεις άνθρωποι συζητούν. Οι δύο νέοι, νεότατοι. Ο άλλος γέρος πια, σχεδόν παλαίμαχος. Οι δύο είναι οι εκπρόσωποι του νέου πνεύματος που φυσά μετά τα γεγονότα του Μάη του 1968 στο Παρίσι. Ο τρίτος είναι ο πασίγνωστος «νεαρός γέρος» Ζαν-Πωλ Σαρτρ.
Μια που η ευτυχία είναι ο στόχος όλων μας, αλλά κανείς από μας δεν γνωρίζει με σιγουριά ποιος είναι ο δρόμος που οδηγεί σ’ αυτήν, είναι βέβαιο ότι το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει πυξίδα για όσους πιστεύουν στην ύπαρξή της και ελπίζουν ότι θα την κατακτήσουν…
Δεν χωρεί καμιά αμφιβολία ότι η προβληματική των ελληνοτουρκικών σχέσεων, που συγκροτούν ένα στρατηγικής σημασίας ζήτημα συνυφασμένο με την πολιτική και πολιτιστική ύπαρξη του ελληνισμού, εκτείνεται πολύ πέρα από τα γνωστά θέματα...
Η προκοπή του ατόμου εξαρτάται από την εργατικότητα, την αξιοσύνη και το ταλέντο στην εργασία του ή από την προθυμία και την ικανότητά του να ενταχθεί στην αριστοκρατία της εξουσίας, να προσαρμοστεί στα ήθη της, να δεχτεί τις πολιτικές της πεποιθήσεις;
Η επικρατούσα άποψη είναι ότι για να μπορέσει κανείς να σκεφτεί το Κακό. θα πρέπει προηγούμενα να έχει πάψει να πιστεύει στη ρομαντική, αλλά ανέφικτη ιδέα της αγάπης προς τον πλησίον του. Η αλήθεια είναι ακριβώς αντίθετη.
Saran Alexandrian
Οι απελευθερωτές
του έρωτα